چرا خواند این کتاب لازم است؟startupownersmanual_farsilean

چون هیچ کسب و کاری بدون مشتری زنده نمی ماند و کتاب راهنمای کارآفرینان، فرایند توسعه مشتری را به شکلی عملی یاد می دهد.

توسعه مشتری جنبه ای از کارآفرینی است که کمتر به آن پرداخته شده و خالقش، استیو بلنک، در این کتاب فرایند را به طور کامل و همراه با مثال توضیح می‌دهد.

کتاب راهنمای کارآفرینان، قدم به قدم و با جزییات به شما آموزش می دهد که چگونه فرآیند کشف و توسعه مشتری را در عمل پیاده کنید، بوم مدل کسب و کار را برای نظارت بر این فرایند به کار بگیریم و همچنین اطلاعاتی ارزشمند درباره چگونگی کسب، حفظ و افزایش مشتری ارائه می دهد.

۸۷,۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

 

چه کسانی باید فرایند توسعه مشتری را بدانند؟

این کتاب برای همه‌ی کارآفرینان و کسانی که به دنبال راه اندازی موفق یک شرکت نوپا هستند، نوشته شده است.

  • اگر به فکر تولید محصولی پر فروش هستید.
  • اگر به راه اندازی نوپای ناب علاقمند هستید.
  • اگر کتاب‌های خلق مدل کسب و کار، افسانه کارآفرینی و نوپای ناب و امثال آن‌ها را دنبال می‌کنید.
  • اگر در حوزه کارآفرینی تحقیق و تدریس می‌کنید.
  • اگر به کسب و کارها مشاوره می‌دهید.
  • اگر کسب و کاری دارید و می‌خواهید آنرا رشد دهید.
  • اگر در مراکز رشد یا پارک علم و فناوری مستقرید و می خواهید میزان پیشرفت خود را اندازه گیری کنید.
  • اگر دانشجوی کارآفرینی هستید.
  • اگر بازاریاب هستید و می خواهید فروش محصولات را افزایش دهید.

لازم است تا فرایند توسعه مشتری را بلد باشید.

چرا این کتاب بهترین منبع یادگیری توسعه مشتری است؟

  • دست‌اول: خود خالق فرایند توسعه مشتری، نویسنده کتاب است.steve
  • علمی: استیو بلنک استاد یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان است.
  • عملی: او کارآفرین و صاحب ۴ شرکت چند میلیون دلاری است.
  • معتبر: راهنمای کارآفرینان در دانشگاه استنفورد، برکلی، کلمبیا و بیش از ۱۰۰ دانشگاه پیشرو در سراسر جهان تدریس می‌شود.
  • مطمئن: بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ کارآفرین با تکیه‌بر اجرای گام‌به‌گام و دقیق دستورالعمل‌های این کتاب کسب‌وکار نوپای سودآور، رشدپذیر و موفق خود را راه‌اندازی کردند.
  • پرمخاطب: این کتاب تاکنون به ۱۸ زبان دنیا ترجمه‌شده و خوشحالیم که توانستیم از ناشر اصلی مجوز انحصاری ترجمه و چاپ فارسی آن به‌عنوان زبان نوزدهم دریافت کنیم.

۸۷,۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

چرا بهترین زمان خرید کتاب راهنمای کارآفرینان الآن است؟

  • کتاب در تیراژ ۱۰۰۰ عدد چاپ شده است. (به‌زودی تمام خواهد شد.)
  • تا اطلاع ثانویه ارسال کتاب به سراسر ایران رایگان است. (هزینه پست ندارید.)
  • زودتر از رقبا با متدلوژی توسعه مشتری آشنا می‌شوید.

چگونه کتاب راهنمای کارآفرینان را در کمتر ۵ دقیقه خرید کنید؟

  1. برروی دکمه “می خواهم همین حالا بخرم” کلیک کنید.
  2. اطلاعات فرم سفارش را تکمیل نماید. (آدرس پستی و تعداد مورد نظر)
  3. مبلغ کتاب را از طریق کارت های عضو شتاب به شکل اینترنتی پرداخت نمایید.
  4. کتاب را درب منزل تحویل بگیرید.

۸۷,۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

دلیل اینکه خرید کردم؟

MehdiHashemiخیلی وقت پیش، شاید چند ماه پیش این سایت رو دیده بودم.
محتوای خوبی داشت به نظرم. بخش هایی که تو سایت قرار گرفته بود رو پسندیدم، ولی خب اونا چیزایی بودن که من بعضا به صورت پراکنده خونده بودم. احساس کردم این خیلی جامع اون مطالب هست و خاطر علاقه م به کارآفرینی خریدمش. (مهدی هاشمی، تهران)


sajadgharbaghiنویسنده های قوی، مطالب خوبی که بخشیش رو تو سایت گفته بودین علت خرید منه.
کافیه یه مقایسه بین قیمت اکثر کتاب ها و یک ساندویچ بکنیم، آنوقت معلوم میشه که خرید کتاب گران نیست. شاید یه جمله تو این کتاب پیدا بشه که خیلی به دردمون بخوره و زندگیمون رو خیلی تغییر بده .  (سجاد قرباغی زاده، اهواز)


somayenooriکارشناس ارشد عمران گرایش سازه های دریایی هستم.۱۰ سال در زمینه کاری خودم با بهترین مشاورهای تهران کار کردم.بعد مجبور شدم دوباره به قزوین که زادگاهم هست برگردم. با یک مجموعه ای در سال ۹۰ آشنا شدم و وارد حوزه طراحی کسب و کار شدم. کار اصلی ما مدیریت پروژه و نوشتن bp برای پروژه های بزرگ بود. طرح گذاشتن روی زمین و … آموزش کارآفرینی به دانشگاهها و …. خلاصه چون رفرنس های خوب این حوزه را دنبال میکنم از جمله کتابهای بسیار خوب انتشارات اریانا قلم. از روزی که کتاب شما را دیدم دنبالش بودم که بخرم. خوشبختانه هفته گذشته ایمیل اومد و من هم خریدمش (سمیه نوری، قزوین)


aliTalaghatمن از دوستانم شندیم که این کتاب در بهترین مدارس کارآفرینی آموزش داده میشه چند صفحه ابتدایی نسخه انگلیسی این کتاب رو مشاهده کردم و بنظرم کتاب مفیدی آمد از انجایی که درجریان درحال ترجمه بودن این کتاب بودم سایت را پیدا کردم و اقدام به عضو در خبرنامه کردم تا در اولین نسخه ای که اماده میشود جزو خوانندگان آغازین اون باشم. (محمدعلی طلاقت، شیراز)

۸۷,۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

 

مشخصات کتاب

book_image-187x300_faعنوان انگلیسی: The Startup Owner’s Manual

نویسنده: استیو بلنک، باب دورف

ناشر: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی

تعداد صفحات: ۵۱۲

چاپ اول: ۱۳۹۵

تیراژ: ۱۰۰۰

وزن: ۹۲۵ گرم

قطع: رقعی

جلد: گالینگور(مقوایی)

شابک: ۹۷۸۶۰۰۱۰۲۸۴۷۲

 

دلیل اینکه خرید کردم؟

ranjbarاز اونجایی که در حال راه اندازی یک شرکت نوپا به نام «خانه هوشمند باراد» هستم و نیاز به اطلاعات در این مورد دارم، تصمیم به تهیه کتاب گرفتم. در حقیقت ایمیلی که چند روز پیش برای من اومد و توضیحاتی که در مورد محتوای کتاب در سایت وجود داشت و نیاز من به اونها ، عوامل این اتفاق هستند. بی صبرانه منتظر خوندن کتابم. (احسان رضایی رنجبر، مشهد)


zandiyehمن علاقه مند به مباحث کارآفرینی هستم و صد البته lean startup، و مباحث مرتبط رو دنبال میکنم. سعی میکنم کتابای خوبی که از نویسنده های مطرح توی این حوزه هستن رو مطالعه کنم و یا حداقل داشته باشم تا در اولین فرصت هام مطالعه شون کنم. چون دانشجو هم هستم مشخصا از بازار کتاب و موضوعات و مباحث مطرح شده کم و بیش کتاب ها هم مطلع هستم، میشه با یه ارزیابی ساده فهمید کتابی که مطالبش مفید و کاربردی باشه همیشه و در هر شرایطی ارزش خریدن رو داره. (سعید زندیه، کرج)


moshtaghسایت فارسی لین رو از طریق آقای غانم زاده دیده بودم و دلم میخواست زود بیاد تا بخرمش. من یه شرکت نرم افزاری دارم. تا سال پیش، سفارش مشتری بودیم و زیان ده. اما امسال داریم سعی میکنیم که چند سرویس انلاین ارایه بدیم. این تغییر استراتژی نیاز به یک فرهنگ جدبد توی شرکت داره. برای همین دارم سعی میکنم که روش نوپای ناب رو توی شرکت پیاده کنم. قبل از کتاب شما هم نوپای ناب اریک ریس ترجمه آقای احمد پور رو خریدم. الان هم بی صبرانه منتظر کتاب شما هستم. (موسی مشتاقیان، اصفهان)


۸۷,۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

 

درباره نویسندگان کتاب راهنمای کارآفرینان

کتاب توسط استیو بلنک و باب دورف نوشته شده است.

steveاستیوبلنک، یکی از موثرترین افرادی است که با نوآوری به تغییر اساسی در نحوه راه اندازی کسب و کارهای نوپا و آموزش کارآفرینی کمک کرده است. کتاب راهنمای کارآفرینان  آخرین دستاوردش برای همه ی دست اندرکاران کارآفرینی است.

استیو، متدولوژی توسعه مشتری را ابداع کرد که هسته اصلی جنبش کسب و کار ناب است. او کارآفرینی را در دانشگاه های استندفورد، برکلی و کلمبیا تدریس می کند. وبلاگش با آدرس steveblank.com  یکی از پر خواننده ترین سایت های آموزش کارآفرینی است. استیو در سال ۲۰۱۱ میلادی، کلاسی عملی به نام لین لانچ پد (Lean LaunchPad) برای آموزش متدولوژی توسعه مشتری به دانشجویان و همچنین نخبگان و مهندسانی که از طرف بنیاد ملی علوم ایالات متحده انتخاب شده بودند، راه اندازی کرد. استیو سال ۱۹۷۸ برای راه اندازی اولین از هشت کسب و کارنوپای خود به سیلیکون ولی آمد. او حاصل ۲۱ سال کار و تجربه مواردی مانند حباب دات کام را در اولین کتابش به نام «چهار گام تا تجلی» به رشته تحریر درآورد.

Dorfباب دورف یک کارآفرین سریالی و صاحب ۷ کسب و کار است که اولین آن ها را در سن ۲۲ سالگی راه اندازی کرده است. او به عنوان مشاور و سرمایه گذار تعداد زیادی از کسب و کارهای نوپا را همراهی کرده است. دورف اغلب به عنوان مادر متدولوژی توسعه مشتری شناخته می شود و از زمانی که نقدی بر کتاب «چهار گام تا تجلی» نوشت با استیو دوست است. او وقت آزاد خود را به تدریس «مقدمه ای بر سرمایه گذاری» در دانشکده بازرگانی دانشگاه کلمبیا اختصاص داده است.

 

کتاب «راهنمای کارآفرینان، هدایت گام‌به‌گام برای ساختن شرکتی موفق» نوشته استیو بلنک توسط انتشارات جهاد دانشگاهی به چاپ دوم رسید.

از هر ۱۰ نوپا سال اول ۹ تیم شکست می‌خوردند. علت اصلی تقلید از کسب‌وکارهای بزرگ است. تولید، بازاریابی، استخدام و …. همه‌چیز آن‌ها باهم فرق دارد. درک این موضوع که مسیر هدایت کسب‌وکارهای بزرگ با استارتاپ‌ها متفاوت است، برای موفقیت کارآفرینان حیاتی است. در کسب‌وکارهای باسابقه، بازار، محصول و مدل کسب‌وکار کاملاً مشخص است. درحالی‌که هیچ‌کدام از این اطلاعات را کارآفرین در اختیار ندارد.

کار اصلی تیم استارتاپ، یافتن مدل کسب‌وکاری معتبر، تکرارپذیر و قابل رشد است. بدون مدل معتبر قطعاً شکست خواهید خورد. این همان دلیلی است که ۹۰ درصد کسب‌وکارهای نوپا سال اول از بین می‌روند. حرفه‌ای‌های هرگز بر اساس حدس و گمان کاری انجام نمی‌دهند. آیا صرفاً به گفته پزشک بدون آزمایش و بررسی اقدام به عمل جراحی می‌کنید؟ به خلبانی که نمی‌داند شرایط جوی چطور است یا سلامت هواپیما در چه وضعیتی است چقدر اعتماد می‌کنید؟ احتمال موفقیت سربازان بدون استراتژی در میدان جنگ چقدر است؟ هرچقدر هم که متخصص خوبی باشید، تجربه جای مدل را نمی‌گیرد.

بسیار خب تجربه که کافی نیست، ابزارهای شرکت‌های بزرگ هم که کمکی نمی‌کنند. پس چه باید کرد؟

متدولوژی توسعه مشتری دقیقاً پاسخ به همین سؤال است. توسعه مشتری روشی مناسب برای یافتن مدل کسب‌وکار معتبر نوپاهاست. کارآفرینان با کمک توسعه مشتری می‌توانند مشکل و بازار مناسب را پیدا کنند. توسعه مشتری کمک می‌کند تا زمان و پول شما برای ساختن محصولی که بازار ندارد هدر نرود.

کتاب راهنمای کارآفرینان فرایند توسعه مشتری را در عمل و به شکلی گام‌به‌گام تشریح می‌کند. روش توسعه مشتری توسط هزاران کارآفرین در سراسر دنیا برای راه‌اندازی کسب‌وکاری موفق به کار گرفته است.

۸۷,۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید